Špecialista zákazníckeho servisu na oddelení technickej podpory
Miesto výkonu práce: Flexibilný model (práca z domu + Piešťany)
Pracovný čas: Ranná zmena: 8:00-16:30 hod., poobedná zmena: 15:00-23:30 hod
Plat: Od 1 300 EUR, podľa skúseností kandidáta + 30% príplatok za popoludňajšiu zmenu
Popis práce:
Od roku 2002 oddelenie Technickej podpory zákazníkov – Technical Support Center poskytuje celosvetovú technickú podporu interným a externým zákazníkom firmy. Prostredníctvom riešenia produktových, aplikačných a systémových otázok sa podieľa na úspešnej implementácii našich produktov do koncových aplikácií renomovaných technologických spoločností. Vzhľadom na charakter zákazníka si táto práca vyžaduje dvojzmennú prevádzku: denná zmena od 8.00 hod. – 16.30 hod., poobedná od 15.00 hod. – 23.30 hod.
- Poskytovanie zákazníckej podpory pri všeobecných a všeobecne technických otázkach, týkajúcich sa polovodičových súčiastok vyrobených firmou onsemi
- Komunikácia prostredníctvom komunitného fóra, emailu, chatu alebo telefonicky v anglickom jazyku
- Spolupráca s technickými a obchodnými tímami firmy na kľúčových projektoch
- Administratíva a reportovanie kľúčových projektov v rámci organizácie
Požiadavky:
- Stredoškolské vzdelanie ukončené maturitou
- Elektrotechnické vzdelanie výhodou
- Technické myslenie, zmysel pre detail a samostatnosť
- Schopnosť pracovať v tímovom prostredí
- Aktívna znalosť anglického jazyka
Contact us: