Špecialista konfigurácie a administrácie IT Servicedesk systémov
Miesto výkonu práce: Flexibilný model (práca z domu + Piešťany)
Pracovný čas: Flexibilná pracovná doba (základný pracovný čas 9,30-15,00)
Plat: Od 1900 EUR, podľa skúseností kandidáta
Popis práce:
Hľadáme nového kolegu do IT globál HelpDesk tímu na pozíciu Špecialista konfigurácie a administrácia cloudových IT systémov. Používame moderné technológie ako sú Microsoft 365, tiketovací systém SysAid, atď. Naším poslaním je poskytovať IT podporu interných užívateľov prostredníctvom vzdialeného prístupu. Hlavná úloha novovznikajúcej pozície je konfigurovať/modernizovať naše interné procesy a postupy prepojením s dostupnými nástrojmi. Vytváranie a konfigurácia procesov (flows) na zefektívnenie a zjednodušenie požiadaviek pre koncových interných užívateľov.
Popis práce:
- Konfigurácia a administrácia IT systémov.
- Tvorba a optimalizácia procesov prostredníctvom dostupných IT systémov.
- Konfigurácia a administrácia interného ChatBota.
- Správa tiketovacieho systému.
- Analýza a izolovanie problémov spravovaných systémov.
- Správa IT knowledgebase a ChatBot knowledgebase.
- Spolupráca s ostatnými tímami v rámci celého sveta.
Požiadavky:
- 5 rokov praxe v IT.
- Praktické skúsenosti s Microsoft 365, Microsoft AZURE, Microsoft Active Directory.
- Schopnosť vytvárať/modifikovať skripty/aplikácie s využitím moderných programovacích/skriptovacích jazykov.
- Schopnosť analyzovať a vyriešiť vzniknuté problémy.
- Proaktívny prístup k prideleným úlohám a projektom, kolegialita.
- Aktívna znalosť anglického jazyka.
Výhodou je:
- Skúsenosti s tvorbou Microsoft Power automate automatizovaných flows.
- Skúsenosti s chatbot developmentom/ manažmentom/ konfiguráciou.
- Skúsenosti s aktívnym konfigurovaním a správou Microsoft 365, Microsoft AZURE.
- Praktické skúsenosti s jedným z programovacích/skriptovacích jazykov ako napríklad: Power shell, C++, Python,…
Kontaktujte nás: